Matematika
20. 6. 2020
Úkoly z matematiky 22. - 25. června 2020:
13. 6. 2020
Úkoly z matematiky 15. - 19. června 2020:
7. 6. 2020
Úkoly z matematiky 8. - 12. června 2020:
Procvičujte násobilku a dělení se zbytkem 4.
30. 5. 2020
Úkoly z matematiky 1. - 5. června 2020:
23. 5. 2020
Úkoly z matematiky 25. - 29. května 2020:
16. 5. 2020
Úkoly z matematiky 18. - 22. května 2020:
11. 5. 2020
Úkoly z matematiky 11. - 15. května 2020:
1. 5. 2020
Úkoly z matematiky 4. - 7. května 2020:
24. 4. 2020
Úkoly z matematiky 27. - 30. 4. 2020:
17. 4. 2020
Úkoly z matematiky 21. - 24. 4. 2020:
14. 4. 2020
Úkoly z matematiky 14. - 20. 4. 2020:
Šablony/předlohy ke stažení zdarma na www.h-ucebnice.cz
1. 4. 2020
Úkoly z matematiky 1. - 8. 4. 2020:
Vážení rodiče,
založila jsem třídu na portálu https://www.matika.in/cs/. Jedná se o systém procvičování online. Výhody vidím v tom, že žáci uvidí hned, jak se jim úloha podařila. Mohou si volit různé další úkoly podle sebe.
Já uvidím, co žáci dělali a jak se jim dařilo.
Prosím hlaste se pod svým jménem, ať vím, kdo je kdo.
Název naší třídy je: OPIČKY2020
KÓD 058B
Zde je návod na přihlášení: https://www.matika.in/cs/teacher.php
Zpětná vazba formou deníku
Dále jsem Vás chtěla požádat o zpětnou vazbu (1x týdně) na e-mail.
Struktura deníku domácí výuky
Každý den
- Jaké úkoly jsem dělal?
- Ke každému úkolu prosím nakresli smajlíka, jak ti šel.
+ můžeš přidat slovní komentář
S pozdravem A. Hrubanová
Vážení rodiče,
posílám Vám seznam úloh na 14 dní. Pokud se situace nezmění a školy zůstanou uzavřené, pošlu další seznam úloh třídní paní učitelce Janochové, která ho vloží na webovou stránku.
Pokud byste měli otázku/dotaz k úlohám, prosím, kontaktujte mě na e-mail a zároveň Vás prosím, sledujte zprávy pro Vás.
hrubanova.alzbeta@zsrosice.eu
Děkuji Vám za spolupráci a zdravím také všechny TŘEŤÁKY. J
A. Hrubanová
PONDĚLÍ 16. 3. 2020
- Početníček - s. 4 cv. 1, 2, 3
- Pracovní sešit - s. 26 cv. 4 a) Slovní úloha
https://www.matika.in/cs/ - Trojúhelníky
ÚTERÝ 17. 3. 2020
- Početníček s. 5 cv. 1, 2, 3, 4 - Násobení a dělení v oboru 0-5
- Děda Lesoň (větší síla) - https://www.matika.in/cs/test.php
Vztahy zvířátek (síla):
Dvě myši = kočka
Husa = kočka a myš
Pes = husa a myš
Koza = pes a myš
- Děda Lesoň - Které zvířátko má přijít slabšímu družstvu na pomoc? https://www.matika.in/cs/test.php
STŘEDA 18. 3. 2020
- Početníček s. 56 Graf cv. 1 - Vyčti z grafu údaje a doplň je do tabulky. Poté je vypočítej a odpověz na otázky.
- Pracovní sešit - Děda Lesoň (někdo má hotovo) s. 29 cv. 6 - rozděl na tři stejně silná družstva
Vztahy zvířátek (síla):
Dvě myši = kočka
Husa = kočka a myš
Pes = husa a myš
Koza = pes a myš
ČTVRTEK 19. 3. 2020
- Početníček - s. 16 cv. 1, 4 - Písemné sčítání dvojciferných čísel - opakování
- Pracovní sešit - Slovní úlohy s. 25 cv. 9 a), b) (někdo má hotovo) - Kdo potřebuje, může si úlohu graficky znázornit.
PÁTEK 20. 3. 2020 - Geometrie
- Početníček - s. 49 cv. 2 Změř délky úseček a porovnej je <, >, =
- https://www.matika.in/cs/ - Parkety - Pozor, pokud potřebuješ otočit - Klikni na danou parketu a poté na políčko otoč.
PONDĚLÍ 23. 3.
- Početníček - s. 17 cv. 1, 2, 4 - Písemné sčítání dvojciferných čísel s přechodem
https://www.matika.in/cs/ - Výstaviště - minimálně 3 úlohy
ÚTERÝ 24. 3.
- Početníček - Písemné odčítání dvojciferných čísel - s. 18 cv. 1, 2, 4
Čas - ručičkové a digitální hodiny
Pomůcka: papírové hodiny
Hodiny a určování času, Matýskova matematika https://www.youtube.com/watch?v=ekcOF7kMlYw
- Početníček - s. 52 cv. 1 Čas a závislosti - Dokresli hodinám ručičky tak, aby ukazovaly digitální čas.
STŘEDA 25. 3.
- Početníček - s. 52 cv. 2 Dopiš časy do digitálních hodin.
- Početníček - Písemné odčítání dvojciferných čísel s přechodem - s. 19 cv. 1, 2, 3
ČTVRTEK 26. 3.
- Početníček - s. 6 cv. 1, 2 Násobení 6
- https://www.matika.in/cs/ - Trojúhelníky s neposedy
PÁTEK 27. 3.
- Početníček - s. 49 cv. 3
- Početníček - s. 6 cv. 4, 5 Dělení 6
PONDĚLÍ 30. 3.
Indické násobení dvoumístným číslem
https://www.matika.in/cs/category.php?category=indicke
Do školního sešitu: 24 · 13, 19 · 37, 38 · 21, 35 · 26
- Pracovní sešit - s. 38 cv. 4 Kdo potřebuje, tak si graficky znázorní - kola, auta a počet jejich kol.